ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی (فصل دوم پایان نامه)

بهترین ها برای شما این بار فایل ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی (فصل دوم پایان نامه) را مطالعه می نمایید که به راحتی می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی (فصل دوم پایان نامه)

ادبیات-نظری-و-پیشینه-تحقیق-رضایت-شغلی-(فصل-دوم-پایان-نامه)

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی (فصل دوم پایان نامه)
در 44 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

مفهوم رضایت شغلی

رضایت شغلی عنصری مهم در دیدگاه سازمانی است؛ زیرا منجر به تعهد سازمانی بیشتر کارمندان می شود و تعهد بالا منجر به موفقیت و پیشرفت سازمان کلی و رشد بیشتر و تأثیرگذاری و کارآمدی سازمان و درخواست کم کارمندان برای خروج از سازمان می شود و اشخاص ناراضی ای که سازمان را ترک می کنند برانگیزه ی افرادی که در سازمان می مانند تأثیر می گذارند و در نتیجه سطح عملکرد این افراد پایین می آید و آنها ممکن است کارشکنی کرده و شغل را رها کنند( ایشفاکیو ، 2010).
رضایت شغلی یکی از عوامل مهم در موفقیت شغلی و عامل افزایش کارایی فرد در سازمان است. بین رضایت شغلی کارکنان یک سازمان و ثمربخشی و بازدهی بیشتر آن سازمان ارتباط مثبت و همیشگی وجود دارد( میرکمالی، 1388).
اگرچه رضایت شغلی یک متغیر ذهنی است که نمی توان آن را به صورت عینی اندازه گرفت، اما همواره بیان شده که رضایت شغلی بیشتر با انواع رفتارها مانند غیبت کمتر، انجام بهتر وظیفه  و مشارکت بیشتر در بهره وری شغل مرتبط است. علاوه بر این، نارضایتی با استرس و عواقب منفی بیشتر در ارتباط بوده است. بنابراین به نظر می رسد که رضایت شغلی متغیر مهمی در زمینه ی موفقیت کارکنان است( بتی ، 2007).
صاحب نظران رضایت شغلی را از دیدگاه های متفاوتی تعریف نموده اند از جمله:
لاک  به نقل از وار و انسیگلو ،( 2012): رضایت شغلی عبارت است از حالت عاطفی مثبت و در عین حال لذت بخشی که یک فرد از کار و شغل خود احساس می کند.
یانگ و کسکرت ، (2010): رضایت شغلی یک عنصر اساسی از سلامتی روحی کارکنان و بطور کلی بهزیستی آنهاست.
داوال، تاها و ایسمانی ،( 2009): رضایت شغلی معیاری است که گویای راضی و شاد بودن کارکنان از شغل خود می باشد.


قسمتی از پیشینه تحقیق:
مصطفی یاکین و اویا اردیل (2012) به پژوهشی تحت عنوان رابطه بین خودکارآمدی و تعهدات کارو اثرات آن بر رضایت شغلی حسابداران رسمی پرداخته که نتایج نشان دادند هر دو خودکارآمدی و تعهد کار بطور مستقیم با رضایت شغلی ارتباط معنادار دارند و می توانند رضایت شغلی را پیش بینی کنند(یاکین و اردیل، 2012). همچنین در تحقیق دیگری مینگ- چنگ لی و یان- چون چن (2012) به بررسی خودکارآمدی، تلاش و رضایت شغلی در کارکنان امور مالی و تاثیر آن بر خصوصیات شخصیتی و عملکرد شغلی پرداخته که نتایج حاصله از آن نشان داد خودکارآمدی اثر مثبتی برعملکرد شغلی و رضایت شغلی دارد.و تلاش ها رابطه مثبت در عملکرد و رضایت شغلی دارد و رضایت شغلی اثر منفی بر قصد ترک شغل دارد(مینگ- چنگ لی و یان- چون چن،2012).همچنین ولکر  و همکاران(2010) در ارتباط با بررسی رابطه بین فرسودگی شغلی، سبک های مقابله با استرس و رضایت شغلی در کارکنان خدمات درمان معتادان به مواد مخدر در آتن و زوریخ دست به پژوهش زدند.


فهرست مطالب به شرح زیر میباشد:
مفهوم رضایت شغلی
2-3- دلایل اهمیت رضایت شغلی
2-4- عوامل تأثیرگذار بر رضایت شغلی
2-5-سنجش رضایت شغلی
2-6-پیامدهای رضایت شغلی
2-7- رضایت شغلی و عملکرد
2-7-1-رضایت شغلی و سلامت جسمی و روانی کارکنان
2-7-2- رضایت شغلی و میزان جابه جایی
2-7-3- رضایت شغلی و غیبت
2-8-دیگر تأثیرات رضایت شغلی بر عملکرد
2-8-1-ترک خدمت
2-8-2- بازنشستگی زودرس
2-8-3- تشویش
2-9-شیوه ی ابراز نارضایتی
2-9-1-فعالیتهای اتحادیه گرایی
2-9-2- ترک سازمان
2-9-3- اعتراض
2-9-4- وفاداری
2-9-5- اقدام منفی
2-10- تعامل رضایت شغلی و رضایت از زندگی
2 -10-1-اثر جبران (CE)
2-10-2-مدل بخشی (SM)
2-10-3-مدل همپوشی (SPM)
2-11-نظریه های رضایت شغلی
2-11-1-نظریه سلسله مراتب نیاز مازلو
2-11-2-نظریه برابری آدامز
2-11-3-نظریه انتظار وروم
2-11-4-نظریه دو عاملی هرزبرگ( نظریه انگیزشی- بهداشتی هرز برگ)
2-11-5-نظریه انتظار پورتر و لاولر
2-11-6-نظریه هدف گذاری
2-11-7-نظریه سه وجهی آلدرفر  یا نظریه  ERG
2-11-8-نظریه مدل اساسی انگیزشی
2-11-9-نظریه مک کللند
پژوهش های انجام شده در داخل کشور
2-15- پژوهش های انجام شده در خارج از کشور
منابع فارسی
منابع انگلیسی



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: دانلود پیشینه پژوهش رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی مبانی نظری مفهوم رضایت شغلی مفهوم رضایت شغلی

مطالب مرتبط

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی (فصل دوم پایان نامه)


تحقیق ورود مدرنیسم (تجدد) در هنر ایران

گزارش کارآموزی صنایع نساجی(گونی پروپیلن)

آموزش مفاهيم MOdbus ETHRW

مقايسة عوامل موثر بر فشار رواني بر دانشجويان غيرشاهد و شاهد شهر تهران

طرح توجیهی و کارآفرینی تاسیس و راه اندازی مدرسه غیر انتفاعی

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای خودآگاهی و حل مساله در روابط زناشویی (فصل دوم پایان نامه)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم های مغزی رفتاری(فصل دوم پایان نامه)

دانلود پرسشنامه احساس تنهايي اجتماعي و عاطفي بزرگسالان (SELSA-S)

مبانی تحقیق و پیشینه تحقیقاتی تعاریف و نظریه های تکلیف شب (فصل دوم)

ادبیات نظری و سوابق پژوهشی مفاهیم حسابداری مدیریت و سرمایه فکری سازمانها (فصل دوم پایان نامه)