ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ کیفیت محور و نوآوری (فصل دوم پایان نامه)

بهترین ها برای شما این بار فایل ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ کیفیت محور و نوآوری (فصل دوم پایان نامه) را مطالعه می نمایید که به راحتی می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ کیفیت محور و نوآوری (فصل دوم پایان نامه)

ادبیات-نظری-و-پیشینه-تحقیق-فرهنگ-کیفیت-محور-و-نوآوری-(فصل-دوم-پایان-نامه)

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ کیفیت محور و نوآوری (فصل دوم پایان نامه)
در 29 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

مفهوم و تعاریف كیفیت
کیفیت، واژه رایج و آشنایی است که از مفهوم و نحوه کاربرد آن تفاسیر گوناگونی به عمل آمده است . اما وجه مشترک تمام تعاریف سازگار کالا یا خدمات با انتظارات و نیاز های مشتریان است به عبارت دیگر کیفیت وقتی به دست می آید که تولید خدمت، انتظارات مشتری( اعم از داخلی و خارجی ) را برآورد سازد. کیفیت از مشتری شروع می شود و هر گونه توجه یا خدمت،بدون توجه مشتری الزاماً کیفیت را به دنبال ندارد . بنابراین  باید نظر مشتریان را جویا و از نیاز های آنان به خوبی آگاه شد وتولید یا خدمات را منطبق با آن  نیاز ها ارائه کرد.انسان در زمانی که سعی در تولید کالا یا ارائه خدمات نمود به موضوع کیفیت توجه ویژه ای معطوف داشته است شاید یکی از دلایل مهم توسعه تکنولوژی و صنعت بر مبنای این اصل استوار می باشد که انسان هیچ گاه از وضع موجود راضی نبوده و همواره سعی در بهبود وضعیت موجود داشته است.
  به طور کلی تعاریف متعدد و گوناگونی در مورد کیفیت ارائه شده است که عبارتند از:
کیفیت به عنوان درجه ای که یک محصول با انتظارات مشتری و مشخصات ارائه شده تطبیق دارد تعریف شده است (روستا و دیگران، ١٣٨٥،٢٢٢ ).
کیفیت توسط مشتری تعیین می شود، نه توسط تولید کننده. به عبارت دقیق تر، کیفیت مجموعه ای ازخصوصیات و مشخصات یک کالا یا خدمت است که احتیاجات و رضایت مصرف کننده را تأمین می کند.
جامعۀ کنترل کیفیت آمریکا واژۀ کیفیت را به صورت زیر تعریف کرده است: 'مجموعۀ ویژگی ھا وخصوصیات یک قلم کالا یا یک نوع خدمت که بتواند نیازھای آشکار و پنهان خریدار را تأمین نماید(کاتلر و آرمسترانگ  ، ١٣٨٤،٨٧٧ ).
کیفیت هیچ مفهومی جز هر آنچه که مشتری واقعاً می خواهد، ندارد. سازمان استانداردهای بین المللی کیفیت را این گونه تعریف می کند: تمامیت ویژگی ها وخصوصیات محصول یا خدمات که توانایی برآورده کردن نیاز های مشتری را دارد.
سازمان ملی بهره وری سنگاپور بیان می کند که کیفیت توسط مشتری تعریف می گردد نه تولید کننده یا ارائه دهنده خدمت. به عبارت دیگر،کیفیت مجموعه ای از خصوصیات و مشخصات یک کالا یا خدمت است که خواسته ها و رضایت مصرف کننده را تأمین می کند(سید جوادین، 1384، 36 ).
 در دهه 50 میلادی دمینگ و فیگن باوم مفهوم جدید کیفیت را اینگونه بیان نمودند،
«کیفیت مفهوم وسیعی است که تمام بخشهای مختلف سازمان نسبت به آن متعهد هستند. هدف آن افزایش کارایی کل مجموعه است و هدف نهایی آن مطابقت کامل با مشخصات مورد نیاز مشتری با حداقل هزینه برای سازمان است که منجر به افزایش قابلیت رقابت در سطح سازمانها می شود» (کزازی، 1378، 25).
 کیفیت یعنی انجام درست و صحیح  در دفعه اول و برای همیشه (مونیکا،  1998، 240) .
 کیفیت یعنی درجه تطابق کالای تولید شده یا سرویس ارائه شده با نیاز مشتری(مهربان،1384، 25).
 کیفیت عبارت است ازهرگونه صفت یا صفات خاص یا عمل خاص یک فرآورده یا خدمت که بتوان با ارزیابی آن معلوم کرد که آیا فرآورده، یا خدمت با شرایط مشخص شده منطبق است یا نه (یوجی آکاو ،1995، 21) .
از مجموع تعاریف ارائه شده پیرامون موضوع کیفیت می توان نتیجه گرفت که،
1- کیفیت توسط مشتری تعیین می شود (تمرکز بر مشتری ).
2- کیفیت باید نیاز مشتری را تامین کند.
3- کیفیت چیزی است که مشتری روی آن قضاوت می کند.
4- کیفیت به معنای تجمل و لوکس گرائی نیست.
5- هدف در کیفیت، افزایش کارائی سازمان با حداقل هزینه است (حاجی شریف، 1374 ، 21).



فهرست مطالب به شرح زیر میباشد:
مفهوم وتعاریف كیفیت
2-1-2- مدیریت کیفیت  
تاریخچه کیفیت
2-1-4- اهمیت افزایش کیفیت
2-1-5 فرهنگ کیفیت
2-1-6- مؤلفه هاي فرهنگ كيفيت
2-1-7- چالشها و چگونگي اشاعه فرهنگ كيفيت در دانشگاه
2-1-8-چرا فرهنگ کیفیت مهم است
2-1-9-ایجاد فرهنگ کیفیت
2-1-2- ایجاد نگرش مثبت نسبت به تغییر
2-1-2-1- تعریف نگرش
2-1-2-2- مدیریت تغییر
2-1-2-3- انواع تغییر
2-1-2-4-ایجاد نگرش های مثبت در کارکنان
2-1-2-5-تقسیم بندی نگرش
2-1-2-6- ایجاد نگرش مثبت نسبت به تغییر از منظرهای مختلف
2-1-3- نوآوری
2-1-3-1- تعاریف نوآوری
2-1-3-2- انواع نوآوری سازمانی
2-1-3-3- نظام نوآوری
2-1-3-4- اهداف نظام نوآوری
2-1-3-5- اهمیت و ضرورت خلاقیت و نوآوری در سازمانها
2-1-3-6-تفاوت تغییر و نوآوری
2-1-4- بهبود مستمر کیفیت
2-1-4-1- نگاهی به مفهوم کیفیت
2-1-4-2- تعریف بهبود مستمر کیفیت
2-3- پیشینه تحقیق
منابع فارسی
منابع لاتین



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ کیفیت محور و نوآوری (فصل دوم پایان نامه) فصل دوم پایان نامه فرهنگ کیفیت محور و نوآوری مبانی نظری فرهنگ کیفیت محور و نوآوری چارچوب نظری فرهنگ کیفیت محور و نوآوری پیشینه پژوهش فرهنگ کیفیت محور و نوآوری تحقیق

مطالب مرتبط

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ کیفیت محور و نوآوری (فصل دوم پایان نامه)


مبانی نظری و پیشینه پژوهش ماهواره و نهاد خانواده(فصل دوم)

دانلود طرح توجیهی تولید زغال چوب

پیشینه پژوهش ابعاد خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی

طرح توجیهی و کارآفرینی تولید و بسته بندی نان لواش

طرح کسب و کار احداث کارخانه تولید و نصب ایزوگام

تحقیق بررسی مقدار هگزانال در چیپس به عنوان شاخصی از اکسیداسیون لیپیدیک

مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی تعاریف و انواع مزیت رقابتی (فصل دوم)

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم کارآفرینی (فصل دوم)

مطالعات و رساله معماري طراحي هتل سه ستاره

دانلود پرسشنامۀ تجدید نظر شدۀ احتکار